Direktlänk till inlägg 18 augusti 2010

Svårt att äta på morgon

Av sannisunshine - 18 augusti 2010 10:40

Jag har väldigt svårt för att äta på morgon, för det första så får jag alltid tvinga i mig den och för det andra får jag alltid ont i magen av att äta på morgon. Eller det går bra ifall jag varit vaken någon timma, men äter jag direkt efter jag klivit upp så får jag ont i magen..

Så ska nog ändra lite, som jag gör nu så äter jag frukost först och sedan tar jag hundarna på en morgonpromenad, men kanske bättre att ta morgonpromenaden först och sedan frukost? Tror nog det.


Idag vet jag inte riktigt vad det är som händer, funderar på att träna med hundarna, kolla på lite scrubs avsnitt samt hämta upp mitt leg hos polisen. Var och fixade det i fredags och det är redan klart, härligt! Förstår inte varför jag inte skaffat legg tidigare.


Och ikväll så åker jag till Niclas<3 Längtar som en tok! Men inte förrän 23:00 ska jag dit! Han kommer ju hem från jobbet ungefär efter 22 men han skulle fixa något innan jag kom ;) Gullunge :)

Nästa vecka har vi varit tillsammans i 16 månader, det är sjukt vad tiden går fort. Men dom säger ju att tiden går fort när man har roligt/ är lycklig <3


 
 
Madde

Madde

18 augusti 2010 12:25

Vad kul :) det kan jag förstå men samtidigt kommer det att gå fort tror jag. jag har haft Ina nu i 3 veckor redan och det har gått hur fort som helst :)

http://www.fashioningold.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sannisunshine - 2 december 2010 13:56

Nu börjar jag blogga här i stället:   http://www.sannisunshine.webblogg.se ...

Av sannisunshine - 1 december 2010 21:29


Dag 02 - Min första kärlek Okej, det känns kanske lite "klyshigt" att säga att Niclas är min första kärlek, men så är det faktiskt. Självklart har man varit "kär" i killar tidigare, men senast var när jag runt 10 år gammal och då var det ju i olika...

Av sannisunshine - 1 december 2010 11:35

  Igår ägnade jag en större del av dagen av att borsta, duscha samt torka 3 collies. Jag kom dit vid 08:15 tiden och for därifrån 15:00..En hund tog 2 timmar att fixa, men då hade han sjukt mycket päls som han fällde, det ville aldrig sluta lossna...

Av sannisunshine - 29 november 2010 16:39

Fattar fortfarande inte hur jag kan vara så trött hela tiden.sitter här och gäspar hela tiden.. kanske ska ta en powernap som många gör? ;)Men risken är ju att man blir tröttare, så struntar nog i det :P Gud vad kallt det var i stugan inatt! Eft...

Av sannisunshine - 29 november 2010 11:42

Dag 01 - Presentera mig själv Jag heter Sanni och är 20 år (snart 21). Bodde första året av mitt liv på Alnö, men flyttade därefter till en by som ligger ca 3 mil väster om Sundsvall, till ett hus där mamma bodde när hon var liten, vi köpte huset a...

Presentation

Är en 20årig tjej från Sundsvall som kommer skriva om allt möjligt, intressen, livet, viktnedgång och mycket mer!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards