Direktlänk till inlägg 23 november 2010

Lunch

Av sannisunshine - 23 november 2010 14:21

I brist på annat kan jag slänga upp ännu ett inlägg..


Fixade iordning lunch förut, det fick bli potatis och purjolökssoppa med 2 mackor! gott och nyttigt :) 

Gjort det bra hitills idag!

Frukosten bestod av: 331 kcal

Lunchen bestod av: 250 kcal.

Så det betyder att jag har ca 800 kcal kvar att äta idag om man räknar med att jag ska äta 1400 kcal.. Eller 1300 kcal. har inte riktigt bestämt mig än för vilket. får väl variera lite från dag till dag.


Egentligen blev min lunch för lite i kcal mässigt, ska egentligen äta ca 400 då, men det är sådant som händer. Då kan jag ju äta mer mat istället ;)


Borde egentligen ut och promenera med hundarna, men vet inte vad det är idag, men jag har verkligen ingen ork alls! Som jag skrev tidigare så är jag så trött och det har fortfarande inte släppt. 


Jag står för matlagningen idag med, spaghetti och köttfärssås får det bli!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sannisunshine - 2 december 2010 13:56

Nu börjar jag blogga här i stället:   http://www.sannisunshine.webblogg.se ...

Av sannisunshine - 1 december 2010 21:29


Dag 02 - Min första kärlek Okej, det känns kanske lite "klyshigt" att säga att Niclas är min första kärlek, men så är det faktiskt. Självklart har man varit "kär" i killar tidigare, men senast var när jag runt 10 år gammal och då var det ju i olika...

Av sannisunshine - 1 december 2010 11:35

  Igår ägnade jag en större del av dagen av att borsta, duscha samt torka 3 collies. Jag kom dit vid 08:15 tiden och for därifrån 15:00..En hund tog 2 timmar att fixa, men då hade han sjukt mycket päls som han fällde, det ville aldrig sluta lossna...

Av sannisunshine - 29 november 2010 16:39

Fattar fortfarande inte hur jag kan vara så trött hela tiden.sitter här och gäspar hela tiden.. kanske ska ta en powernap som många gör? ;)Men risken är ju att man blir tröttare, så struntar nog i det :P Gud vad kallt det var i stugan inatt! Eft...

Av sannisunshine - 29 november 2010 11:42

Dag 01 - Presentera mig själv Jag heter Sanni och är 20 år (snart 21). Bodde första året av mitt liv på Alnö, men flyttade därefter till en by som ligger ca 3 mil väster om Sundsvall, till ett hus där mamma bodde när hon var liten, vi köpte huset a...

Presentation

Är en 20årig tjej från Sundsvall som kommer skriva om allt möjligt, intressen, livet, viktnedgång och mycket mer!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards