Alla inlägg den 4 november 2010

Av sannisunshine - 4 november 2010 20:36

Vet inte om jag har skrivit om det, men i helgen fick vi nya grannar.. Ingen kanske bryr sig, men det är ganska stort när man bor på landet, särskilt när dom flyttar in i huset bredvid vårat, särskilt när dom förra bodde där i säkert 18å, ända sedan huset byggdes och dessutom är släkt med oss..

Så det kändes lite konstigt, att helt plötsligt få nya grannar.

Men dom verkar trevliga iallafall och unga är dom, eller jag har bara träffat tjejen, men ändå.
Och det som är roligt är att dom också har två hundar, precis som jag! Och det är också tikar:)

Mina hundar och henne hundar fick träffas idag och vi hade alla lösa på baksidan av vårat hus och dom lekte utan problem och det var så skönt!
Fast Dizzy och ena hundern rottweilern Saga blev lite morriga mot varandra ett tag, men det var bara för att Dizzy sprang omkring med en pinne och Saga ville ha den, haha. Den andra hunden heter Kira och jag vet faktiskt inte vad det är för ras, såg ut som någon jakthund, men ändå inte. Måste nog ta och luska fram det ;)

Men skönt som sagt, att dom kom överens!


annars så har det inte hänt så mkt idag. Jag har haft världens huvudvärk men det börjar äntligen gå över!
Dessutom har jag tvättat lite, dammsugit, lagat mat och nu sitter jag och slappar, skönt! haha.
Får återkomma när jag har något vettigare att skriva! 

Presentation

Är en 20årig tjej från Sundsvall som kommer skriva om allt möjligt, intressen, livet, viktnedgång och mycket mer!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards