Alla inlägg den 7 november 2010

Av sannisunshine - 7 november 2010 19:36

Baka är något jag gör ofta, för det är helt enkelt så jäkla roligt och gott dessutom!

och alla blir glada och nöjda när jag bakar så det är en bra grej ;)


Särskilt roligt är det att baka nya saker, som man inte provat innan, för då vet man aldrig hur det kan gå eller hur det ska smaka.

För någon vecka sedan gjorde jag kokosdrömmar, vilket var goda, men inte riktigt som jag ville ändå, så idag gjorde jag ett nytt försök och lade även till ca 1dl olja (hällde bara i så svårt att veta ) och hade dom inne i någon minut längre i ugnen och vips blev dom huuuur goda som helst!
Tror jag måste äta hela plåten, så goda är dom, hehe. 


Drömmar är mina favoritkakor, dessutom kan man göra så många olika, kokosdrömmar, chokladdrömmar osv, helt perfekt!


Tror jag ska göra en kategori som handlar om bakning och lägga upp recept och så:) Det skulle vara något

Presentation

Är en 20årig tjej från Sundsvall som kommer skriva om allt möjligt, intressen, livet, viktnedgång och mycket mer!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards