Direktlänk till inlägg 1 december 2010

Borsta borsta

Av sannisunshine - 1 december 2010 11:35


Igår ägnade jag en större del av dagen av att borsta, duscha samt torka 3 collies.
Jag kom dit vid 08:15 tiden och for därifrån 15:00..
En hund tog 2 timmar att fixa, men då hade han sjukt mycket päls som han fällde, det ville aldrig sluta lossna.
Har en bild på mobilen hur stor högen faktiskt blev, men jag orkar inte fixa in den just nu :)
Iallafall så fick jag 500kr för att fixa iordning 3 hundar. Det var inte dåligt måste jag säga, hon är snäll Meta:)
Nu måste jag börja göra mig iordning för möte på Lernia.. Usch. Jag vill verkligen inte.
Känner mig helt kass idag med världens värk i magen.. Blää säger jag bara. Vill bara ligga i sängen och 
vila idag.
Missade föresten "Dag 2" på listan igår! Var helt slut när jag kom hem, så den kommer komma upp senare, när jag kommer hem :)
Förövrigt så har jag flyttat hela min blogg hit :
Men, jag vet inte längre om ja ska ha min blogg på det stället, eller här..
Anledningen till varför jag ville byta är för att man kan ha så många olika designer på blogg, istället för här.
Men då är bloggplatsen mkt enklare att ändra, istället som på blogg där man måste skriva in en massa koder..
 
Så, vad tycker ni? Bloggplatsen eller det andra stället? 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sannisunshine - 2 december 2010 13:56

Nu börjar jag blogga här i stället:   http://www.sannisunshine.webblogg.se ...

Av sannisunshine - 1 december 2010 21:29


Dag 02 - Min första kärlek Okej, det känns kanske lite "klyshigt" att säga att Niclas är min första kärlek, men så är det faktiskt. Självklart har man varit "kär" i killar tidigare, men senast var när jag runt 10 år gammal och då var det ju i olika...

Av sannisunshine - 29 november 2010 16:39

Fattar fortfarande inte hur jag kan vara så trött hela tiden.sitter här och gäspar hela tiden.. kanske ska ta en powernap som många gör? ;)Men risken är ju att man blir tröttare, så struntar nog i det :P Gud vad kallt det var i stugan inatt! Eft...

Av sannisunshine - 29 november 2010 11:42

Dag 01 - Presentera mig själv Jag heter Sanni och är 20 år (snart 21). Bodde första året av mitt liv på Alnö, men flyttade därefter till en by som ligger ca 3 mil väster om Sundsvall, till ett hus där mamma bodde när hon var liten, vi köpte huset a...

Av sannisunshine - 28 november 2010 23:48

Det går runt en lista i massa bloggar som jag läst den senaste tiden. Det är en lista på 30 punkter och man ska följa den och skriva en punkt för varje dag i 30 dagar.   Jag tänkte börja med den imorgon.Här är punkterna "Rubrikerna": Dag 01...

Presentation

Är en 20årig tjej från Sundsvall som kommer skriva om allt möjligt, intressen, livet, viktnedgång och mycket mer!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards