Direktlänk till inlägg 24 november 2010

2:a inlägget idag. Låååång Lista

Av sannisunshine - 24 november 2010 18:33

Hittade en rätt så lång lista som jag bara måste göra :) Tycker om listor!


Nämn något som gjorde dig glad igår:  Att jag lyckades med matlagningen
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov för fullt :)

Vad gjorde du för 15 min sedan: Hämtade ett par hörlurar

Det sista du sa högt: Kattfan!

Det senaste någon sa till dig: Thanks. (Brorsan fick hjälp med tvättmaskinen)

Vad har du druckit idag: Pepsi Max!!!

Vad var det senaste du åt: Korvstroganoff och ris

Vad var det senaste du köpte: Pepsi Max, banan, bröd

Vad är det för färg på din ytterdörr: Blå

Vad är det för väder hos dig nu: Blåsigt som tusan!

Godaste glassmaken: Choklad

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej

Sover du tungt: Det måste jag nog säga då jag inte ens reagerar när hundarna hoppar på mig

Drömmer du mardrömmar: Väldigt sällan

Favoritlåt just nu: Love the way you lie - Eminem feat Rihanna

Vad ser du om du tittar till höger: En kruka där det står "God Jul"

Vad gör dig glad just nu: Att Vilda tittade på mig och började vifta på svansen och kom fram till mig<3

Vad ska du göra härnäst: Förhoppningsvist något med Niclas om han blir klar med datorn någongång

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Less, 

Favoritgodis: Choklad :D

Kläder just nu: Svarta mjukisar, lila linne samt en grå tjocktröja

Hur många kuddar sover du med: 1 kudde

Spelar du något instrument: Piano, flöjt

Morgon eller nattmänniska: Inget av dom!!
Vad är viktigast för dig: Mina hundar, pojkvännen, familjen, vännerna..

Är du kittlig: Haha jaa.

Snarkar du: Om jag är förkyld

Stjärntecken: Skytten

Äckligaste insekten: Spindlar, eller maskar och skit

Längtar du mest efter just nu:  Ärligt talat? Nötter!!


Senaste

Låt du hörde: Can't fight this feeling - Reo Speedwagon
Film du såg: The Bucket List

Kram: Niclas

Puss: Niclas :) Eller räknas Vildas puss?

Känslan: Trötthet

Person du träffade: Pappa som står i köket

Personen du pratade i telefon med: Karin, en granne samt släkting :)

Personen du fick sms av: Julia

Gången du åt 7-eleven korv: Har aldrig gjort det!

Gången du var utomhus: För drygt 1 timma sedan med hundarna

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Kommer inte ihåg, för någon månad sedan

 

Allmänt:

Ska bli skoj: Att fortsätta lyssna på musik

Ska inte bli skoj att: städa köket

Sparar pengar till:  Inget särskilt. Nytt objektiv kanske?

Pålägg som gäller: Ost

Önskar att jag var bättre på: Att ringa till olika ställen

Dagens dryck: Pepsi Max

Vad saknar du: Mina vänner<3

Vad har du gjort idag: Städat, lagat mat, varit ut med hundarna.

Brukar du svära mycket: Oja!

Hur tidigt stiger du upp: Sällan före 9

På helgerna: Efter 10

Vad ska du göra ikväll: Antagligen se film

Hur många timmar sover du per natt: Väldigt olika

Vad är det för veckodag: Onsdag

Favoritplagg i garderoben just nu: Min nya svarta stickade tröja :)

Längd: 165

Vikt: Återkommer om några månader ;)

Byxa eller kjol: Byxor

Senast utlästa bok: Kommer inte ihåg

Mitt rum kan beskrivas som: Rörigt.. Ganska tjejigt

Jag tränar: hundar

Jag ville bli när jag var liten: Veterinär, polis



 
 
Angelica & Joey

Angelica & Joey

24 november 2010 19:52

" Sparar pengar till: Inget särskilt. Nytt objektiv kanske? " DU SKA JU FÖR TUSAN SPARA PENGAR TILL ATT ÅKA OCH HÄLSA PÅ OSS JU DIN LILLA SMURF DROTTNING! "¤¤"¤/"(¤"#(/!"#(!#/(!#/!
p.s saknar dig gumms d.s

pps. fluffhår, syster fluff. dd.s

http://darkosideoflife.blogspot.com

sannisunshine

25 november 2010 00:17

Haha, självklart ska jag spara pengar till det med. Det går ju självklart före ett nytt objektiv ;-)

Saknar er med mina knäppisar, vill träffa er nu!! Massa kramar era icke fluffisar ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sannisunshine - 2 december 2010 13:56

Nu börjar jag blogga här i stället:   http://www.sannisunshine.webblogg.se ...

Av sannisunshine - 1 december 2010 21:29


Dag 02 - Min första kärlek Okej, det känns kanske lite "klyshigt" att säga att Niclas är min första kärlek, men så är det faktiskt. Självklart har man varit "kär" i killar tidigare, men senast var när jag runt 10 år gammal och då var det ju i olika...

Av sannisunshine - 1 december 2010 11:35

  Igår ägnade jag en större del av dagen av att borsta, duscha samt torka 3 collies. Jag kom dit vid 08:15 tiden och for därifrån 15:00..En hund tog 2 timmar att fixa, men då hade han sjukt mycket päls som han fällde, det ville aldrig sluta lossna...

Av sannisunshine - 29 november 2010 16:39

Fattar fortfarande inte hur jag kan vara så trött hela tiden.sitter här och gäspar hela tiden.. kanske ska ta en powernap som många gör? ;)Men risken är ju att man blir tröttare, så struntar nog i det :P Gud vad kallt det var i stugan inatt! Eft...

Av sannisunshine - 29 november 2010 11:42

Dag 01 - Presentera mig själv Jag heter Sanni och är 20 år (snart 21). Bodde första året av mitt liv på Alnö, men flyttade därefter till en by som ligger ca 3 mil väster om Sundsvall, till ett hus där mamma bodde när hon var liten, vi köpte huset a...

Presentation

Är en 20årig tjej från Sundsvall som kommer skriva om allt möjligt, intressen, livet, viktnedgång och mycket mer!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards