Alla inlägg den 12 november 2010

Av sannisunshine - 12 november 2010 22:59

För några dagar sedan när jag & Niclas var i stan så sprutade Niclas på mig en parfym inne på Åhlens som han tyckte luktade gott, själv så tyckte jag inte alls om den just då. 
Men doften har suttit kvar i jackan jag hade på mig då och jag har känt av den i några dar och blivit helt galen i den! Nu älskar jag doften och bara måste ha den.

Jag är så när det gäller parfym. ena dagen gillar jag inte doften alls, men nästa gång jag luktar på den så kanske jag helt plötsligt älskar den! Det har hänt många gånger :)


Men, jag kom inte alls ihåg vilken parfym det var och det gjorde inte Niclas heller.
Så vi spenderade en tid inne på Åhléns och tillslut så hittade vi den!


 

Det är Hugo Boss Women.. Så gott luktar den! På åhléns kostade en 70 (eller var det 40?) ml flaska 479 kr.. På Nordicfeel.se kostar en 125ml flaska 395 kr.. Snacka om vilken skillnad! Det är betydligt billigare att beställa över internet, ibland kan man spara 100 lappar! Förstår inte alls folk som köper på affären ;)


Men, jag ska önska mig denna i julklapp och ifall jag får den slipper jag köpa den själv;) Men om jag inte får den så är det bara att skicka efter, för jag SKA ha den!


btw, jag känner mig väldigt tjejig just nu som sitter och skriver om parfym, haha. 

Av sannisunshine - 12 november 2010 20:24

Imorse så var jag så otroligt trött när vi skulle kliva upp 09:30, så jag fick säga åt Niclas att han fick gå in själv och sedan komma ut och väcka mig 10:00 istället, haha. Var verkligen helt slut. 
Fast Niclas väckte mig aldrig 10, utan han tyckte jag skulle få sova ut, så jag vaknade av mig själv 10:30 istället. SKÖNT!!


Vid 11 så drog Niclas in till stan för att äta lunch med en kompis och sedan så mötte jag honom vid 13 tiden för att vi skulle dra på stan och kolla efter julklappar.
Han hittade 1, men jag hittade ingen, men det gör inget. Det finns gott om tid :)


Vi åkte hem med mamma vid 17 tiden och for på ICA och handlade lite och sedan hemöver där det blev hemmagjord pizza till middag, såå otroligt gott.


Ikväll ska jag försöka få Niclas att se massa filmer med mig om han nu inte måste plugga :) Känner för att ha en rikigt myskväll!!



Presentation

Är en 20årig tjej från Sundsvall som kommer skriva om allt möjligt, intressen, livet, viktnedgång och mycket mer!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards