Direktlänk till inlägg 29 november 2010

Ovanligt att jag är trött?

Av sannisunshine - 29 november 2010 16:39

Fattar fortfarande inte hur jag kan vara så trött hela tiden.
sitter här och gäspar hela tiden.. kanske ska ta en powernap som många gör? ;)
Men risken är ju att man blir tröttare, så struntar nog i det :P

Gud vad kallt det var i stugan inatt!
Eftersom vi varit borta hela helgen så har inte stugan, där vi sover, varit uppvärmd alls.. Och vi kom inte hem förrän 19 igår och itne förrän då slog vi på värmen.. Var skitkallt när vi lade oss vid halv 1 tiden.. brr.

Vi brukar aldrig sova under samma täcke, för det brukar alltid bli alldeles för varmt, men inatt var vi tvungen att ligga under samma täcke och inte nog med det så hade vi 3 täcken på oss. Och någon gång under natten så drog Niclas på oss ännu ett täcke. Så ni kan ju tänka er hur kallt det faktiskt var där..
Ikväll hoppas jag på att det är varmare där, annars blir jag galen! Dessutom ska vi julpynta och göra någorlunda fint :)

Alltså, det måste vara något fel på mig. Imorgon ska ju jag bort och bada en massa collies + tjäna lite pengar. Och jag tjänar pengar på något som jag älskar att hålla på med, men ändå sitter jag här nu och har lite små ångest över att jag måste fara iväg imorgon. Det liksom tar emot när jag tänker på det, även som sagt så tycker jag om att vara där ju! Så varför känner jag såhär?

Kanske tanken på att jag måste upp klockan 6 imorgon? Blää. hur ska jag orka det?

Det är så sjukt, vad konstiga saker man kan känna!

Idag slipper jag laga mat åtminstone! Brorsan ställde sig frivilligt i köket och började göra fläskfilé och pommes? Nice! gott ska det bli med mat.

Just nu sitter jag och hoppas på att Niclas ska bli klar med sin pluggning någon gång, för jag är mys sugen! Vill bara ligga i sängen och koppla av med någon film eller något.. Skulle vara LOVELY!!!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sannisunshine - 2 december 2010 13:56

Nu börjar jag blogga här i stället:   http://www.sannisunshine.webblogg.se ...

Av sannisunshine - 1 december 2010 21:29


Dag 02 - Min första kärlek Okej, det känns kanske lite "klyshigt" att säga att Niclas är min första kärlek, men så är det faktiskt. Självklart har man varit "kär" i killar tidigare, men senast var när jag runt 10 år gammal och då var det ju i olika...

Av sannisunshine - 1 december 2010 11:35

  Igår ägnade jag en större del av dagen av att borsta, duscha samt torka 3 collies. Jag kom dit vid 08:15 tiden och for därifrån 15:00..En hund tog 2 timmar att fixa, men då hade han sjukt mycket päls som han fällde, det ville aldrig sluta lossna...

Av sannisunshine - 29 november 2010 11:42

Dag 01 - Presentera mig själv Jag heter Sanni och är 20 år (snart 21). Bodde första året av mitt liv på Alnö, men flyttade därefter till en by som ligger ca 3 mil väster om Sundsvall, till ett hus där mamma bodde när hon var liten, vi köpte huset a...

Av sannisunshine - 28 november 2010 23:48

Det går runt en lista i massa bloggar som jag läst den senaste tiden. Det är en lista på 30 punkter och man ska följa den och skriva en punkt för varje dag i 30 dagar.   Jag tänkte börja med den imorgon.Här är punkterna "Rubrikerna": Dag 01...

Presentation

Är en 20årig tjej från Sundsvall som kommer skriva om allt möjligt, intressen, livet, viktnedgång och mycket mer!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards