Alla inlägg den 2 november 2010

Av sannisunshine - 2 november 2010 19:42

Undra ifall jag ska bli medlem i viktklubb igen.. Det är dyrt, men det är egentligen värt det, även om jag vet att jag har gått ner en hel del utan att varit medlem.. Men just nu känns det som att det skulle vara en bra hjälp.. Men det kostar faktiskt 298kr för 3 månader och det är egentligen pengar jag inte har råd att spendera..

Så frågan är hur jag ska göra. Bli medlem, eller helt enkelt försöka göra det själv..
SVÅRT VAL!! 

Av sannisunshine - 2 november 2010 12:32

Igår så hade jag möte på Lernia och som vanligt så blev man inge klokare av det, bara en massa tråk är det och man känner sig alltid lika värdelös när man inte kan svara på frågorna dom ställer, men skitsamma, just nu orkar jag inte bry mig.


Efter mötet följde jag med mamma och storhandlade mat för hela månaden. 3 olika mataffärer handlade vi på och det blev säkert 15 kassar med mat.. Men är man 7 personer som ska äta, så blir det mycket mat att handla ;)

Vi sprang även in på Birsta en sväng då syrran skulle kolla efter en tröja. Även jag hittade en härligt tjock mjuktröja som jag köpte, eller som mamma köpte åt mig. Dnen var på rea så den kostade bara 100kr, det kan man ju inte missa ;)
Sedan hittade jag en annan tröja som jag blev helt förälskad i, men den kostade 299kr och den kommer jag inte ha råd med nu iallafall :P Såhär såg den ut iallafall:


 

Härlig var den!


förövrig så händer det inte så mycket mera här hemma just nu:)

Jag & Niclas kollade på 2 av X-men filmerna igår då jag inte sett dom, eller vi såg 1,5..Jag somnade nämligen efter halva andra filmen då jag var hur trött som helst, haha:) Men får väl se klart den idag, sedan blir det 3:e filmen.


Dessutom ska jag spela "Sagan om konungens återkomst" på datorn, älskar det spelet! 

Presentation

Är en 20årig tjej från Sundsvall som kommer skriva om allt möjligt, intressen, livet, viktnedgång och mycket mer!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards