Direktlänk till inlägg 27 november 2010

Lördag!!

Av sannisunshine - 27 november 2010 16:06

Tacogratängen blev riktigt lyckad igår! Vi körde inte efter något recept utan bara blandade i det som kändes bra.. Och riktigt gott blev det. Och mycket!

Vi åt inte ens av halva så vi hade kvar till middagen idag med.. Samt att det finns mer kvar, haha. Får väl bli lunch imorgon eller ifall vi blir mer hungrig sedan då vi åt en tidig middag


Idag vaknade vi vid 10, helt lagomt tid på en lördag ;)

Vid 13 tiden tog vi oss en promenad till stan för att gå in på apoteket och sedan gå omkring och kolla. Hittade dock inget och det var ju tur, för jag måste spara pengar. Är snart pank..

Innan vi tog bussen hem så gick vi på hemköp och handlade litegrann, bl.a badsalt med doft av melon som vi tänkte använda sedan :) Jag älskar ju melon doft! Och melonsmak på godis, tuggummi osv.. Men jag hatar att äta riktig melon.. Konstigt det där.


Vi ska spela lite spel sedan med.. Och kolla på film skulle jag gissa på, ska bli härligt.
Är så skönt att bara slappna av och inte tänka på allt strul hemma, allt stök osv..


Drömde en hemsk dröm inatt med.. Drömde att min mormor dog. Hon har ju varit så dålig på senaste tiden så det är ju det som vi gått omkring och oroat oss för. Usch ingen rolig dröm alls var det..

Men drömde även om att Leonerd och Sheldon från "The Big Band Theory" hade gjort ett gym av våran källare, samt att Leonerd hade en frys FULL med olika sorters glass, alla olika smaker du kan tänka dig.
Och en stor och fet chokladtårta som stod på kylen. haha, udda dröm.


Sitter och småkikar på "Eight Below" nu.. Älskar den filmen!Niclas och jag har dessutom varit tillsammans i 1 år och 7 månader idag<3<3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sannisunshine - 2 december 2010 13:56

Nu börjar jag blogga här i stället:   http://www.sannisunshine.webblogg.se ...

Av sannisunshine - 1 december 2010 21:29


Dag 02 - Min första kärlek Okej, det känns kanske lite "klyshigt" att säga att Niclas är min första kärlek, men så är det faktiskt. Självklart har man varit "kär" i killar tidigare, men senast var när jag runt 10 år gammal och då var det ju i olika...

Av sannisunshine - 1 december 2010 11:35

  Igår ägnade jag en större del av dagen av att borsta, duscha samt torka 3 collies. Jag kom dit vid 08:15 tiden och for därifrån 15:00..En hund tog 2 timmar att fixa, men då hade han sjukt mycket päls som han fällde, det ville aldrig sluta lossna...

Av sannisunshine - 29 november 2010 16:39

Fattar fortfarande inte hur jag kan vara så trött hela tiden.sitter här och gäspar hela tiden.. kanske ska ta en powernap som många gör? ;)Men risken är ju att man blir tröttare, så struntar nog i det :P Gud vad kallt det var i stugan inatt! Eft...

Av sannisunshine - 29 november 2010 11:42

Dag 01 - Presentera mig själv Jag heter Sanni och är 20 år (snart 21). Bodde första året av mitt liv på Alnö, men flyttade därefter till en by som ligger ca 3 mil väster om Sundsvall, till ett hus där mamma bodde när hon var liten, vi köpte huset a...

Presentation

Är en 20årig tjej från Sundsvall som kommer skriva om allt möjligt, intressen, livet, viktnedgång och mycket mer!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards