Alla inlägg den 8 november 2010

Av sannisunshine - 8 november 2010 21:41


Hör och häpna!
Imorse vaknade jag & Niclas 12:15!! När Niclas väckte mig och sa hur mycket klockan var, så var jag helt säker på att han skojade, för när brukar vi sova så länge? Visst, vi kan vara sega att kliva upp på morgonen men så länge sover vi aldrig.
Vi som brukar kliva upp 9-10 någon gång. Dessutom lade vi oss inte så sent igår, antar att vi kanske behövde det då :)
 
Vid 3 tiden så tog vi bussen till stan för att kolla runt och käka middag på MAX. Jag är i vanliga fall så äckligt sjukt less på hamburgare och mår illa när jag tänker på det, men idag så blev jag lite sugen. Dock var det inte så gott som jag hoppats, men skitsamma!
Sedan efter att vi käkat så drog vi in mot stan och kollade runt. Jag kom fram till att det inte alls är särskilt roligt att gå där när man inte har några pengar alls att spendera. Vad tusan har jag gjort med alla mina pengar egentligen? Jag har så sjukt dåligt med pengar just nu, vad händer? Och jag som dessutom fick 500kr extra förra månaden då jag var hundvakt åt Metas alla collies.. Hm, ja det är ett mysterium för mig.
Men som tur är så får jag nya pengar på fredag!! Men det mesta måste nog sparas till julklappsköp :( Så typiskt, jag som vill handla en massa skit, handla hur mkt kläder som helst och nya saker!!! 
Får nog köpa några trisslotter..
 
Efter att vi kom hem så satte sig Niclas vid sin älskade dator och jag tog med mig hundarna ut och gick på en 40mins promenad, bättre än ingenting!
 
Och ikväll ska jag och min älskling nörda lite filmer, bl.a "Stardust". Jag har inte sett den, men enligt Niclas så ska den vara rolig, så vi får väl se :)
 
Förövrig måste jag bli bättre på att lägga in bilder här, då blir ju allt roligare att läsa :)

Hör och häpna!

Imorse vaknade jag & Niclas 12:15!! När Niclas väckte mig och sa hur mycket klockan var, så var jag helt säker på att han skojade, för när brukar vi sova så länge? Visst, vi kan vara sega att kliva upp på morgonen men så länge sover vi aldrig. Vi som brukar kliva upp 9-10 någon gång. Dessutom lade vi oss inte så sent igår, antar att vi kanske behövde det då :) 


Vid 3 tiden så tog vi bussen till stan för att kolla runt och käka middag på MAX. Jag är i vanliga fall så äckligt sjukt less på hamburgare och mår illa när jag tänker på det, men idag så blev jag lite sugen. Dock var det inte så gott som jag hoppats, men skitsamma!


Sedan efter att vi käkat så drog vi in mot stan och kollade runt.

Jag kom fram till att det inte alls är särskilt roligt att gå där när man inte har några pengar alls att spendera. Vad tusan har jag gjort med alla mina pengar egentligen? Jag har så sjukt dåligt med pengar just nu, vad händer? Och jag som dessutom fick 500kr extra förra månaden då jag var hundvakt åt Metas alla collies.. Hm, ja det är ett mysterium för mig.

Men som tur är så får jag nya pengar på fredag!! Men det mesta måste nog sparas till julklappsköp :( Så typiskt, jag som vill handla en massa skit, handla hur mkt kläder som helst och nya saker!!! 

Får nog köpa några trisslotter.. 


Efter att vi kom hem så satte sig Niclas vid sin älskade dator och jag tog med mig hundarna ut och gick på en 40mins promenad, bättre än ingenting! 


Och ikväll ska jag och min älskling nörda lite filmer, bl.a "Stardust". Jag har inte sett den, men enligt Niclas så ska den vara rolig, så vi får väl se :) 


Förövrig måste jag bli bättre på att lägga in bilder här, då blir ju allt roligare att läsa :)


Presentation

Är en 20årig tjej från Sundsvall som kommer skriva om allt möjligt, intressen, livet, viktnedgång och mycket mer!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards