Alla inlägg under december 2010

Av sannisunshine - 2 december 2010 13:56

Nu börjar jag blogga här i stället:


http://www.sannisunshine.webblogg.se

Av sannisunshine - 1 december 2010 21:29

Dag 02 - Min första kärlek

Okej, det känns kanske lite "klyshigt" att säga att Niclas är min första kärlek, men så är det faktiskt. Självklart har man varit "kär" i killar tidigare, men senast var när jag runt 10 år gammal och då var det ju i olika pojkar hela tiden, som det var för alla i den åldern. Och efter det så har det faktiskt inte funnits någon som fångat mitt intresse. Kanske andra tycker är konstigt med tanke på att jag är 20, men så är det.


Men som sagt, Niclas är min första kärlek.
Vi träffades för första gången den 3:e april 2009 hos en kompis som skulle ha fest under helgen då hon fyllde 20 år och man skulle spendera hela helgen hos henne. Under första kvällen så pratade jag & Niclas en hel del och det fortsatte resten av helgen.


Niclas är en otroligt underbar person. Han är den jag litar på till 100% och kan prata med om i stort sett allt och det är en grej som jag har svårt för. Men med honom är det mycket lättare och jag kan t.ex säga till honom när jag har världens mensvärk (haha sant) och det är en grej jag itne skulle kunna klara av att säga ens åt mamma eller kompis, för att jag helt enkelt tycker att det är pinsamt att prata om!


Och han är så otroligt kärleksfull och snäll!! Underbarare kille får man leta efter. Och jag är helt säker på att Niclas är den som jag kommer spendera min framtid med, jag bara längtar fter den dagen vi bor ihop i en egen lägenhet (och inte här hemma hos mig, not the same).

Det kommer vara helt fantastiskt!


Älskar dig Niclas <3

    

Av sannisunshine - 1 december 2010 11:35


Igår ägnade jag en större del av dagen av att borsta, duscha samt torka 3 collies.
Jag kom dit vid 08:15 tiden och for därifrån 15:00..
En hund tog 2 timmar att fixa, men då hade han sjukt mycket päls som han fällde, det ville aldrig sluta lossna.
Har en bild på mobilen hur stor högen faktiskt blev, men jag orkar inte fixa in den just nu :)
Iallafall så fick jag 500kr för att fixa iordning 3 hundar. Det var inte dåligt måste jag säga, hon är snäll Meta:)
Nu måste jag börja göra mig iordning för möte på Lernia.. Usch. Jag vill verkligen inte.
Känner mig helt kass idag med världens värk i magen.. Blää säger jag bara. Vill bara ligga i sängen och 
vila idag.
Missade föresten "Dag 2" på listan igår! Var helt slut när jag kom hem, så den kommer komma upp senare, när jag kommer hem :)
Förövrigt så har jag flyttat hela min blogg hit :
Men, jag vet inte längre om ja ska ha min blogg på det stället, eller här..
Anledningen till varför jag ville byta är för att man kan ha så många olika designer på blogg, istället för här.
Men då är bloggplatsen mkt enklare att ändra, istället som på blogg där man måste skriva in en massa koder..
 
Så, vad tycker ni? Bloggplatsen eller det andra stället? 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Är en 20årig tjej från Sundsvall som kommer skriva om allt möjligt, intressen, livet, viktnedgång och mycket mer!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards