Direktlänk till inlägg 1 december 2010

Dag 02 - Min första kärlek

Av sannisunshine - 1 december 2010 21:29

Dag 02 - Min första kärlek

Okej, det känns kanske lite "klyshigt" att säga att Niclas är min första kärlek, men så är det faktiskt. Självklart har man varit "kär" i killar tidigare, men senast var när jag runt 10 år gammal och då var det ju i olika pojkar hela tiden, som det var för alla i den åldern. Och efter det så har det faktiskt inte funnits någon som fångat mitt intresse. Kanske andra tycker är konstigt med tanke på att jag är 20, men så är det.


Men som sagt, Niclas är min första kärlek.
Vi träffades för första gången den 3:e april 2009 hos en kompis som skulle ha fest under helgen då hon fyllde 20 år och man skulle spendera hela helgen hos henne. Under första kvällen så pratade jag & Niclas en hel del och det fortsatte resten av helgen.


Niclas är en otroligt underbar person. Han är den jag litar på till 100% och kan prata med om i stort sett allt och det är en grej som jag har svårt för. Men med honom är det mycket lättare och jag kan t.ex säga till honom när jag har världens mensvärk (haha sant) och det är en grej jag itne skulle kunna klara av att säga ens åt mamma eller kompis, för att jag helt enkelt tycker att det är pinsamt att prata om!


Och han är så otroligt kärleksfull och snäll!! Underbarare kille får man leta efter. Och jag är helt säker på att Niclas är den som jag kommer spendera min framtid med, jag bara längtar fter den dagen vi bor ihop i en egen lägenhet (och inte här hemma hos mig, not the same).

Det kommer vara helt fantastiskt!


Älskar dig Niclas <3

    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sannisunshine - 2 december 2010 13:56

Nu börjar jag blogga här i stället:   http://www.sannisunshine.webblogg.se ...

Av sannisunshine - 1 december 2010 11:35

  Igår ägnade jag en större del av dagen av att borsta, duscha samt torka 3 collies. Jag kom dit vid 08:15 tiden och for därifrån 15:00..En hund tog 2 timmar att fixa, men då hade han sjukt mycket päls som han fällde, det ville aldrig sluta lossna...

Av sannisunshine - 29 november 2010 16:39

Fattar fortfarande inte hur jag kan vara så trött hela tiden.sitter här och gäspar hela tiden.. kanske ska ta en powernap som många gör? ;)Men risken är ju att man blir tröttare, så struntar nog i det :P Gud vad kallt det var i stugan inatt! Eft...

Av sannisunshine - 29 november 2010 11:42

Dag 01 - Presentera mig själv Jag heter Sanni och är 20 år (snart 21). Bodde första året av mitt liv på Alnö, men flyttade därefter till en by som ligger ca 3 mil väster om Sundsvall, till ett hus där mamma bodde när hon var liten, vi köpte huset a...

Av sannisunshine - 28 november 2010 23:48

Det går runt en lista i massa bloggar som jag läst den senaste tiden. Det är en lista på 30 punkter och man ska följa den och skriva en punkt för varje dag i 30 dagar.   Jag tänkte börja med den imorgon.Här är punkterna "Rubrikerna": Dag 01...

Presentation

Är en 20årig tjej från Sundsvall som kommer skriva om allt möjligt, intressen, livet, viktnedgång och mycket mer!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards