Alla inlägg den 19 november 2010

Av sannisunshine - 19 november 2010 23:00

Är så sjukt otroligt less på alla jävla oansvariga människor som finns på denna jord.


Det är fan inte normalt att planera att man ska bli gravid när man är 20 år, inte gått klart gymnasiet, har inga förutsättningar att få jobb, är gift med en som redan har 2 barn som dom har fullt upp med samt att dom redan har sjukt dåligt med pengar..


Jävla idioter säger jag. Fan, fel att VÄXA upp först!!!

Såhär upprörd, arg har jag inte varit på länge... Jävla puckon!!!

Av sannisunshine - 19 november 2010 14:19

Ännu en fredag. Veckorna bara flyger fram och inget särskilt händer.


Igårkväll var vi en sväng och hälsade på momma som har fått kommit hem från sjukhuset för några dagar sedan.

Känns skönt att hon är hemma hos sig nu efter att ha varit på sjukhuset hur länge som helst. Men nu kan hon knappt göra någonting själv. Hon måste ha hjälp av hemtjänsten som kommer några gånger per dag och hon tar sig inte upp från sängen själv som hon gjorde förut osv..

Glad blir hon iallafall när man kommer och hälsar på, fast det är lite svårt ibland att veta vad man ska säga när hon bara ligger där i sängen..


Denna helg spenderar jag & Niclas i granlo hemma hos honom. Vi har varit så länge hemma hos mig och jag var så less på det så vi for hit idag. Gick först en sväng på stan, köpte några cider vi ska dricka imorgon samt en god macka med fyllning på det nya mackstället istan. typ som subway. Riktigt gott :)


Övrigt så händer det inte så mycket mer idag, vi ska laga mat sedan och se någon film, "Speed" ska det iallafall bli, den gillar jag!

Ciao

Presentation

Är en 20årig tjej från Sundsvall som kommer skriva om allt möjligt, intressen, livet, viktnedgång och mycket mer!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards