Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av sannisunshine - 13 augusti 2010 09:22

Drömde en konstig dröm inatt.


Det började med att det helt plötsligt var en kille på våran altan som prompt skulle prata och ville att jag skulle vara hans flickvän men jag sa hela tiden nej och ville att han skulle gå därifrån eftersom jag hade ju Niclas. Men han envisades och dom andra hemma pushade mig och ville att jag skulle prata med honom, men det ville jag inte.

Efter ett tag går han därifrån och då får jag dåligt samvete över att jag varit taskig så då ville jag säga förlåt, så får springa efter honom till lägdan men hinner inte säga något för min bror kommer och ska prata om nå spel med honom.


Och helt plötsligt så börjar det röra sig någonting väldigt fort under lägdan och vi kastar oss åt sidan, när det som rör sig kommer upp på vägen visar det sig att det är 3 st blue Merle collies med blåa ögon, ena var bara en valp.

Vi gör allt för att fånga in dom och tar sedan med oss dom hem.
Ena hunden var riktigt tovig medan den andra vuxna hunden var hur fin som helst, så vi höll på prata om att det var en "utställnings" collie, haha.

Iallafall så gör jag inget för att hitta ägarna förrän jag borstat klart osv, men så plötsligt ringer telefonen och det visar sig vara ägaren, men jag tycker han verkar så konstig och börjar bli misstänksam, dessutom börjar folk i bakgrunden säga åt honom att fråga hur jag ser ut, så dom kan fantisera om mig. Och då börjar ägaren fråga mig och då lägger jag på. För litade inte alls på honom och ville inte att hundarna skulle vara hos honom..


Och så åker vi och handlar och då träffar vi ägaren där, som då verkar hur snäll som helst, så mamma tycker att vi ska ge tillbaka hundarna, men jag blir rädd och säger att vi måste skynda oss hem, så vi åker med en jäkla fart hemöver och där vaknade jag.. Haha.


Konstig dröm var det iallafall.
Men en sak var bra med den, min älskade farmor var med en stund <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Är en 20årig tjej från Sundsvall som kommer skriva om allt möjligt, intressen, livet, viktnedgång och mycket mer!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards