Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av sannisunshine - 16 augusti 2010 18:52

I januari 2009 började jag min viktresa neråt. Jag har varit överviktig i stora delar av mitt liv och i januari 2009 fick jag nog och beslutade mig efter många misslyckande försök, att nu jäklar skulle jag gå ner i vikt. Blev medlem på en sida som heter "viktklubb" och inom ett år hade jag lyckats gått ner 25kg och det är jag så sjukt stolt över! 
Men sedan har det stått still, i stort sett hela 2010 tror jag. Jag har inte helt enkelt försökt, men jag är fortfarande inte är nöjd med hur jag ser ut, särskilt inte mina ben!!! Dom är katastrof tycker jag.


Jag bestämde mig imorse efter att jag vaknat att jag ska fan börja igen, nu jäklar ska jag gå ner dom sista 15kg jag vill ner och så jäkla svårt kan det ju inte vara. Men denna gång tar jag inte hjälp av viktklubb, utan jag kör själv, känner att jag vet hur jag ska göra.


Här kommer en bild, på hur jag ser ut från sidan, dock bara överdelen :) Roligt att se sedan, hur man såg ut då och hur man ser ut när man lyckats! Så här kommer den.

Den där putmagen ska bort, mina fläskiga armar och ben ska bort, nu tusan ;)


Så till middag idag blev det wokade grönsaker med Green Curry krydda och 2 kokta ägg, mums!!


Imorgon har jag hittills planerat in till frukost: havregrynsgröt med mosad banan i och till lunch blir det en omelett med tonfisk, paprika & Purjölök.

Middag återstår att se ;) Och däremellan kommer det även vara mellanmål, om jag orkar!


Kommer nog upptadera mer imorgon :) Önska mig lycka till!



Av sannisunshine - 16 augusti 2010 09:34

Inatt drömde jag en fin dröm, drömde faktiskt att jag fått barn med Niclas.. 

Och det var faktiskt underbart.. *generad*.. Gjorde allt i drömmen som man brukar göra med barn, mata, byta blöja osv.. Kändes ärligt talat lite tomt när jag vaknade, för det kändes så verkligt.

Och ni kan vara lugn vänner och Niclas, det kommer inte bli nå barn på länge, Kan ju vara fördel med jobb och egen lägenhet först, haha.

Tänk att få barn när man fortfarande bor hemma och är arbetslös, illa!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Är en 20årig tjej från Sundsvall som kommer skriva om allt möjligt, intressen, livet, viktnedgång och mycket mer!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards