Alla inlägg den 31 augusti 2010

Av sannisunshine - 31 augusti 2010 11:57

(om ni är den nyfikna sorten ska ni nog inte läsa)


Idag är det utan tvekan en av dom sämsta dagarna någonsin.

Jag mår verkligen hur dåligt som helst inombords. Jag vill gräva mig ner någonstans och bara försvinna, glömma allt... Jag ångrar det som har hänt och önskar jag kunde få det ogjort, jag slapp såhär.

Ärligt talat så har jag typ gråtit 2 gånger bara idag och jag har får gå runt och göra en massa fake smile så ingen ska fatta att det är något fel, för jag vill inte ha en massa frågor.
Jag känner mig bara så tom på något vis, allt känns fel och det värker i hela mig.


Jag tänker inte skriva om vad som hänt, för det är alldeles för privat och tänker antagligen inte berätta det för någon av samma orsak. Men skönt ändå att man kan skriva av sig lite.


Återkommer när jag på något konstigt vis mår bra igen..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Är en 20årig tjej från Sundsvall som kommer skriva om allt möjligt, intressen, livet, viktnedgång och mycket mer!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards