Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av sannisunshine - 15 augusti 2010 21:49

Har spenderat helgen med Niclas (såklart). Vi var på drakfestivalen en sväng på lördagen, men det var ärligt talat inte så roligt, ingenting för mig, hehe.

Senare så gick vi på bio, jag skulle bjuda Niclas eftersom han varit snäll och följt med mig och vakta collies i 5 dagar. Vi såg på "Inception" och den var riktigt bra faktiskt. Man har hört att den ska vara lite svår att förstå, att man måste hänga med, men det tyckte jag inte faktiskt. Men den var riktigt grymt bra, helt klart värd att ses!


  


Idag så sov vi ända till 11 och när vi vaknade så kollade vi på "American Pie 3", den filmen är så roligt :)

Sedan stack vi iväg på Birsta, för jag skulle köpa ett linne jag inte kunde sluta tänka på, som var på rea för endast 29 kr, på Cubus. Köpte ett linne där i fredags med, ett gult, men det fanns ett blått fint linne med, men tyckte det var onödigt, då jag redan har 3 andra blå linnen. Men kunde som sagt inte sluta tänka på det, så vi drog dit och köpte det. Sedan så köpte vi kulglass på Jam Jam och åt, så underbart gott. Sedan in på Ö&B en snabbis, blev en måttkopp där som jag ska använda till hundmaten. Nördigt värre ;)


Sedan var det tänkt att jag skulle åka hem utan Niclas, men pappa undrade ifall han inte ville följa med hem till oss och grilla hamburgare så kunde han skjutsa hem honom senare, så då fick jag vara med min älskling längre, kändes bra, var inte riktigt redo att skiljas ifrån honom då :)


Nu däremot ska jag bara sitta här vid datorn och ta det lugnt, imorgon blir det birsta igen, fast denna gång för att träffa Lisa, yay!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Är en 20årig tjej från Sundsvall som kommer skriva om allt möjligt, intressen, livet, viktnedgång och mycket mer!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards