Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av sannisunshine - 19 augusti 2010 22:54

Jag passar på att blogga nu när Niclas sitter vid datorn och kollar runt, så lånade hans bärbara under tiden :)


Kom hit igårkväll efter 22 efter att ha varit hos brorsan och kollat på film medans jag väntade på att Niclas skulle komma hem från jobbet.

Och när jag kommer till Niclas så håller han för mina ögon och leder mig till hans rum och då har han tänt en massa ljus överallt i rummet och gjort det riktigt mysigt<3 Det var verkligen en trevlig överraskning! Han kan han, min pöjk ;)


Men det var inte allt, som ni kanske har läst längre ner så klagade jag om att jag hade lite pengar och var orolig över att jag inte skulle ha råd att åka och hälsa på mina underbara kompisar i Sollefteå eftersom det är marknad nu i helgen och jag har sjukt lite pengar kvar..
Då har Niclas tagit ut pengar och gav dom till mig, för att han ville att jag skulle kunna åka till dom och inte skulle behöva oroa mig över att jag inte skulle kunna ha råd :').

Hur underbar får man inte bli???

Fast det kändes såklart oerhört dumt att ta emot hans pengar liksom, men han sa att han ville göra det och ville inte ha tillbaka dom.. Min lilla älskling :)


Idag har vi haft det riktigt mysigt. Vi åkte in till stan vid halv 1 tiden för Niclas skulle klippa sig, förnya sitt legg samt handla kläder och jag skulle handla till maten som jag skulle laga till honom. Nämligen en urgod kycklingpaj. Fast jag kan tycka att jag misslyckades lite, för den skulle ha vart inne liiite längre i ugnen, men det gör nog inget. Niclas verkade tycka om det iallafall:)

Sedan har vi suttit och kollat på "Joey" och "The Killers" och nu så fort Niclas har kollat klart på datorn ska vi se denna:

 
Den verkar rätt så bra :)


Imorgon blir det marknad och det längtar jag grymt mycket efter!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Är en 20årig tjej från Sundsvall som kommer skriva om allt möjligt, intressen, livet, viktnedgång och mycket mer!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards