Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av sannisunshine - 22 augusti 2010 17:19

Tycker veckorna bara åker förbi med en jäkla fart.. Innan man vet ordet av det så är det en ny vecka och sedan är den över lika fort.. Snart kommer man alltså sitta där, gammal och grå och sitta prata om hur allt var bättre förr och hur dagens ungdomar är och att vi minsann inte betedde oss sådär på våran tid..

Undra egentligen hur det kommer se ut om drygt 50 år? Tänk vad mycket nytt som kommer hinna komma tills dess, undra hur datorerna, mobilerna, tv och allt det där kommer vara och undra vad för värstingspel som har kommit på tills dess..

Jaja, den som lever får se..


Förövrig så ska jag till Niclas ikväll<3 Längtar sjukt mycket, han kommer in med tåget 21:50 så ska stå där och vänta på honom. Vet inte vad det har varit men har saknat honom mer än vanligt denna helg.. Haha, han ringde dessutom och väckte mig 5 imorse, han hade varit ute på krogen med sina kompisar ;)

Men tycker om hans fyllesamtal/sms för då är han mer gullig än vanligt, haha. Fick så många fina sms inatt så<3


Ska som sagt dit, men kommer hem imorgon då han jobbar. Men först ska jag på möte på Lernia 14:30.. Ser jag inte framemot, för tycker det inte alls är nå hjälpsamt.. Blää, kan man inte bara hitta ett jobb så man slipper den där skiten?

Av sannisunshine - 22 augusti 2010 00:01

Niclas är nere i Karlstad denna helg och träffar en massa kompisar och när vi smsade lite (även om det dröjde lååååång tid mellan svaren, hehe) så märkte han väl att jag var nere och då var han jättegullig, enligt mig iallafall, ni tycker nog inte det men jag älskade det!

Vi höll på smsa och så frågar jag ifall han inte är upptagen så han inte kan skriva egentligen och då svarade han "Aldrig för dig <3"..

Se, det var inget speciellt, men det var oerhört gulligt tyckte jag och jag behövde det just då :)


Är hemma nu efter en massa timmar på marknaden och har åkt 2 karuseller.

Nu väntas film och lite marknadssnacks. Och jag vet, inte bra när man vill gå ner i vikt, men det är så jädrans gott!

Köpte filmen "Julia & Julie" så den ska vi se, även om det inte var så längesedan jag såg den :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Är en 20årig tjej från Sundsvall som kommer skriva om allt möjligt, intressen, livet, viktnedgång och mycket mer!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards