Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av sannisunshine - 23 augusti 2010 22:21

Är det inte typiskt? När jag äntligen bestämt mig för att satsa på det här igen så mår jag illa av att bara tänka på mat..

Som idag, skulle äta grillad kyckling (som man köpte från affären) till mat och någonting till, jag tog en kycklingbit sedan mådde jag illa av smaken och tog en skål med flingor istället.

Och den goda omeletten jag brukar göra till lunch, samt kycklingwoken som jag brukar älska, mår jag illa av bara tanken av det..
Häromdagen fick jag tvinga i mig en skitgod kasslergryta som mamma hade gjort. Fattar inte vad det är, jag som skulle satsa på det här nu!! Vill bli normal, nu!


Idag när jag skulle åka ifrån Niclas, eller när han åkte ifrån mig rättare sagt för jobbet så kändes det extra jobbigt. Vet inte vad det är med mig idag, men har världens största Niclas behov, men imorron kommer han hit, han ska sova här tills på fredag, då han inte jobbar något mer då han idag bestämde sig trots allt för att gå på utbildningen han kom in på, som är i 2 år! så får hoppas att det går bra för honom, men det tror jag säkert..
Även om det betyder betydligt mindre tid till mig, haha jaa, jag är en egoist!


Imorgon är det möte 11:00 på lernia och 14:40 ska min lilla Vilda på ultraljud för att se ifall det är några valpar i hennes mage, men betvivlar jag på faktiskt.. Får se imorgon.. Spännande, jag kommer vara skitnervös!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Är en 20årig tjej från Sundsvall som kommer skriva om allt möjligt, intressen, livet, viktnedgång och mycket mer!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards