Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av sannisunshine - 30 augusti 2010 19:02

Nu är jag hemma igen efter en sjukt roligt helg med Angelica, Lisa, Johanna & Nathalie i långesele. Vi har grillat, vi har druckit, vi har varit ute, vi har slappat, vi har spelat spel och mycket mer!

Bland dom roligaste helgerna på länge, vi måste göra om det här oftare tjejer!!


Åkte hemöver mot sundsvall på söndag kväll men jag åkte in hem utan jag for till Niclas och sov över där och kom hem idag istället.
Niclas var också snäll och bjöd mig på Saigon Palace eller var det heter i stan, riktigt god mat! Sedan kikade vi runt en snabbis på stan innan jag for hem..

Just nu försöker jag övertala honom att ta bussen hit imorgon och stanna tills onsdagen, men det verkar inte gå så bra, tror jag kommer misslyckas ;)


När jag kom hem så har hundarna fått sina klor klippta samt så har jag klippt bort en massa päls. Så nu är dom fina om sina små tassar!


Nu VILA!!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Är en 20årig tjej från Sundsvall som kommer skriva om allt möjligt, intressen, livet, viktnedgång och mycket mer!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards