Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av sannisunshine - 31 oktober 2010 00:41

Idag har vi spenderat kvällen med att titta på Supernatural, dom 3 sista avsnitten på säsong och första avsnittet av säsong 6..

Jag gillade verkligen säsong 5, och hade höga förväntningar på första avsnittet av säsong 6, men måste säga att jag blev besviken. Just det avnittet kändes bara löjligt, hur kan alla jämt leva? Men, det heter väl Supernatural av en anledning, men ändå. Lite överdrivet blev det, eller väldigt. men allt har väl sin mening. Har avsnitt 2-5 med på datorn med svensk text, så ska väl kolla på det med, så får vi se om jag ändrar uppfattning.


Idag har det varit den tråkigaste dagen på evigheter.. Supertråkigt väder ute som har gjort att det inte blivit några promenader med hundarna, utan vi bara varit på  gården. Varför jag inte vill gå promenad i det här vädret är för att det ligger koskit överallt efter vägen, vilket gör att hundarna kommer lukta koskit med i flera dar.. 

Så, jag vill gärna ha tillbaka minusgraderna, det är mysigare.


Påtal om mysigt så är det underbart mysigt att ha Niclas här hemma:) Han har snart varit här i 2 månader och nu tror jag att jag inte kommer kunna tillåta honom att åka hem heller ;) Snacka om tomt det skulle bli då! 

Och det är så skönt, för trots att han är här så kan jag göra vad jag vill, jag behöver inte känna att jag måste vara hemma, utan jag har åkt iväg flera gånger och varit borta i några timmar, följt med och handla, åkt och hälsat på momma på sjukhuset osv. Så det är skönt, han är ändå rätt upptagen med sin dator och plugg ;) 

Presentation

Är en 20årig tjej från Sundsvall som kommer skriva om allt möjligt, intressen, livet, viktnedgång och mycket mer!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards