Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av sannisunshine - 12 oktober 2010 16:42

En riktigt tråkig tisdag är det idag, ingenting händer. Just inkommen från en promenad i skogen med hundarna och Niclas, det var skönt! 

Längtar tills ikväll, då blir det Desperate Housewives och Cougar Town, awesome!


Jag tror nog att ingen har missat att höra om killen som hängde sig live på internet

igår eftermiddag. Jag blev verkligen illa berörd av det, särskilt när jag fick höra om det ca 1 timma efter han hade gjort det då Niclas berättade om det och jag hann läsa en hel del på forumet vad folk hade skrivit till honom innan moderaterna rensade. Jag önskar att jag aldrig läst tråden och jag hatar att jag var så nyfiken, för jag fick se en bild som jag önskar att jag aldrig hade sett, visste inte att en människa kunde se ut sådär i ansiktet. Det där kommer nog vara kvar länge i min skalle, kan inte släppa det..

Det värsta är att ingen trodde honom i stort sett, så dom skrev saker om att han var feg, att han inte kommer lyckas osv.. man kan ju undra hur dom mår idag.

På samma forum har dom nu startat en skämttråd om detta, trots att det hände igår! Med en massa massa svar, tror att den var på 17 sidor senast jag kollade.
Helt sjukt. Hur kan man sitta och skriva en massa skämt om en sådan sak? Vad finns det för människor egentligen?

Elakt är vad det är. Hoppas att ingen släkting kommer läsa det och jag hoppas  dom tar bort den tråden! 

Presentation

Är en 20årig tjej från Sundsvall som kommer skriva om allt möjligt, intressen, livet, viktnedgång och mycket mer!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards