Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av sannisunshine - 20 oktober 2010 09:33

Är i Liden för tillfälle och är hundvakt åt 9 stycken collies, det ni ;) Samt en häst, pepegoja, 2 katter och en get, haha :)

Vaknade klockan 6 idag då hundarna levde om på nedervåningen och jag kunde inte somna om så klev upp då, skulle ändå se till så att sonen i huset fick i sig frukost innan han åkte iväg till skolan.

Jag har nu på morgonen hunnit varit ut med alla hundar, jag tar 3 åt gången så det blir 3 omgångar varje  gång. Ca 1 timmes promenad, sedan är det bara att göra om samma sak igen vid lunch och sedan vid 4 tiden igen.

Sedan vid 5 ska jag laga mat åt mig och sonen i  huset, sedan 18:40 tar jag bussen hem..


Jag kom hit igårkväll och jag hade verkligen jättesvårt att somna, somnade nog inte förrän efter 1, dessutom saknade jag Niclas, kändes sjukt tomt att sova utan honom, vi har ju trots allt sovit med varandra varje dag i 1½ månad då han varit hos mig:) Men han är fortfarande kvar hemma hos mig fast jag är här så ikväll får jag sova med honom igen, det är ju mycket mysigare, hehe.


Nä, nu blir det mys med massa colliebollar :)

Presentation

Är en 20årig tjej från Sundsvall som kommer skriva om allt möjligt, intressen, livet, viktnedgång och mycket mer!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards