Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av sannisunshine - 17 oktober 2010 13:22

Ännu en helg har seglat förbi och ännu en helg utan att ha något vettigt eller roligt att göra. Vill bara hitta på något roligt någon gång, men det verkar aldrig hända.
Idag hade jag världens lust att fara till birsta och Ikea, men då ville inte Niclas göra det , så måste vänta tills imorgon, drygt!


Var och hälsade på momma på sjukhuset i fredags iallafall, hon var bättre än sist jag träffade henne. Men jag blev chockad över hur sjukt lite mat hon fick, hon fick soppa som mat och jag lovar, det var inte ens 1dl soppa.. Hur sjukt är inte det?
Dessutom var inte sköterskan särskilt snäll. Momma hade ont i ryggen och dom gjorde det bara värre genom att dom skulle ändra på sängen och dom lyssnade inte på att hon fick ont. Idioter säger jag bara.. Vad är det med dagens vård?


Har iallafall nördat lite Supernatural med Niclas i helgen och nu har vi äntligen kommit på säsong 5!! Spännande, jag har inte sett den säsongen ännu, awesome.


Nu ska jag fortsätta med att göra det jag gjorde, dvs INGENTING! 

Presentation

Är en 20årig tjej från Sundsvall som kommer skriva om allt möjligt, intressen, livet, viktnedgång och mycket mer!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards