Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av sannisunshine - 14 oktober 2010 22:16

Jag var ju på vårdcentralen idag för att kolla upp min onda axel. Kan säga att det var 150kr helt åt helvete. Inte fan kunde dom hjälpa mig.. Berättade bara en massa saker som jag redan visste.

Hans förslag över att smärtan ska gå över? Jo, börja ta hundarnas koppel i vänster hand istället... Och kanske lite massage.. Pucko. Så nu måste jag slita ut min vänstra axel med menar han? Och förresten så tar jag redan hundarna i den vänstra eftersom den högra gör ont.. Less blev jag. Som TUSAN!


Och det känns ju lite tragiskt att det är Dizzy som fuckat upp mina axel, pga alla problem jag haft med henne, massa dragning under promenader osv trots vi tränat på att inte dra i snart 5 års tid! Blääääää.. Tur för henne att jag älskar henne och att jag inte klarar mig utan henne :)


I skrivandes stund så sitter Niclas tillsammans med Simon i mitt rum och nördar en massa datorspel :P Det var så nördigt att jag var tvungen att gå ut ur rummet och sätta mig i i köket istället, haha..

Det är vid såna här tillfällen jag önskar att jag hade en kompis i närheten som jag kunde vara med. Mitt liv är väl ganska tragiskt ändå. Jag har inga kompisar alls här.. Min närmaste kompis bor liksom 8 mil bort och dom andra bor 15 mil bort..

Och inte ofta träffar man dom eller ens pratar, bara några gånger per år och det är riktigt illa.. Men sådant är livet :P


Och nu avslutar jag med någonting gulligt, se och bli avundsjuka ;)


   




Av sannisunshine - 14 oktober 2010 12:14

Hela dagen igår spenderades på sjukhuset tillsammans med mamma, syrran & mina mostrar.

Min mormor blev sämre igår, allt gick så fort. Ena sekunden var hon pigg och glad, andra så vart hon helt plötsligt dålig och började säga konstiga saker som t.ex "Måste leta efter Greta".. Tilläggas kan att Greta är hennes syster och som varit död i 3-4 år.. sedan slutade hon bara prata, hon kunde inte svara, ingenting, bara sluddrade på rösten. så hon fick åka ambulans till sjukhuset.. Jag & mamma kom dit vid 1 och vi var där till halv 7 på kvällen tror jag, hela tiden sov momma och kunde knappt svara på någonting.

Dom misstänkte en hjärnblödning, men det visade sig att det inte var det efter dom hade röngtat henne, så vi fick fara hem ovetandes om vad det var för fel på henne.
Idag ringde mamma in och hörde ifall dom visste och tydligen har momma fått lunginflammation samt att hon fortfarande var dålig från förra veckan hon var sjuk så det gjorde bara saken bättre.

Men alla låter positiva, så jag hoppas att hon tillfrisknar!!


När vi kom hem igår så fick vi oss en trevlig överraskning, min älskade Niclas hade städat hela köket så det var skinande rent, ingen disk framme, bänken och spisen och allt var rent och fint :) Det var så underbart att komma hem.

Han är underbar han, min pojk <3 

Presentation

Är en 20årig tjej från Sundsvall som kommer skriva om allt möjligt, intressen, livet, viktnedgång och mycket mer!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards