Direktlänk till inlägg 26 september 2010

Barn helg!

Av sannisunshine - 26 september 2010 22:55

I helgen har vi haft mina kusinbarn Joline & Amilia här och det har varit så roligt.. Dom är så underbara dom barnen, något högljudda och livliga, men det är sådant man får ta..

När Joline klev ur bilen i fredags när dom kom och jag skulle möta henne, så sprang hon mot mig med världens leende och kastade sig i min famn, snacka om att värma ens hjärta!!


Och på kvällen var hon så söt, hon sa till mig att hon var trött så jag sa åt henne att lägga sig bredvid Dizzy som låg i min säng för att sova, så hon lade sig där och efter ett tag frågar jag Niclas som satt vid skrivbordet ifall han ville följa med på ICA och då flög Joline upp ur sängen och säger:

"Sanni, jag är inte trött längre" och då säger jag "jaså det är du inte?"

och hon sa då "Nä, för jag ska följa med dig på ICA" Så gulligt, men hon fick inte följa med stackarn ;)


En annan gullig sak hon gjorde var dagen efter, när hon faktiskt skulle få följa med till ICA.. Amilia skulle stanna hemma och stod och tittade på Joline som gjorde sig iordning.. Efter ett tag går Joline fram till Amilia och börjar smeka hennes kind, samtidigt som hon säger med världens mest kärleksfulla och gulligaste röst "Amilia, jag ska bara åka på ICA och köpa äpplen, jag kommer snart tillbaka".. och sedan efter ett tag till "Amilia, jag måste få krama dig innan jag åker" varpå hon går fram och ger henne en lång kram..

Hur jävla gulligt är inte det?? Jag höll på dö nästan.. Underbara unge!!!


Jag & Niclas har börjat kolla på 2:a säsongen av Supernatural, vi ska titta tillsammans så det kommer ta ett tag innan jag kommer på 5:e säsongen som jag ännu inte sett, men det gör inget :) Roligt att se nästan från början;) Och Niclas har ju inte sett dom avsnitten som vi ser på nu.. Idag har vi sett 5 avsnitt, lovely! Har saknat den serien, så det är roligt:)


Imorgon ska Niclas fara in till skolan och plugga några timmar och sedan ska jag in och möta honom för att gå en sväng på stan eller något innan vi åker hem till mig igen.. Vi har även imorgon varit tillsammans hela 17 månader! Det är helt sjukt.. Tiden går väl fort när man är lycklig<3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sannisunshine - 2 december 2010 13:56

Nu börjar jag blogga här i stället:   http://www.sannisunshine.webblogg.se ...

Av sannisunshine - 1 december 2010 21:29


Dag 02 - Min första kärlek Okej, det känns kanske lite "klyshigt" att säga att Niclas är min första kärlek, men så är det faktiskt. Självklart har man varit "kär" i killar tidigare, men senast var när jag runt 10 år gammal och då var det ju i olika...

Av sannisunshine - 1 december 2010 11:35

  Igår ägnade jag en större del av dagen av att borsta, duscha samt torka 3 collies. Jag kom dit vid 08:15 tiden och for därifrån 15:00..En hund tog 2 timmar att fixa, men då hade han sjukt mycket päls som han fällde, det ville aldrig sluta lossna...

Av sannisunshine - 29 november 2010 16:39

Fattar fortfarande inte hur jag kan vara så trött hela tiden.sitter här och gäspar hela tiden.. kanske ska ta en powernap som många gör? ;)Men risken är ju att man blir tröttare, så struntar nog i det :P Gud vad kallt det var i stugan inatt! Eft...

Av sannisunshine - 29 november 2010 11:42

Dag 01 - Presentera mig själv Jag heter Sanni och är 20 år (snart 21). Bodde första året av mitt liv på Alnö, men flyttade därefter till en by som ligger ca 3 mil väster om Sundsvall, till ett hus där mamma bodde när hon var liten, vi köpte huset a...

Presentation

Är en 20årig tjej från Sundsvall som kommer skriva om allt möjligt, intressen, livet, viktnedgång och mycket mer!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards