Alla inlägg den 6 september 2010

Av sannisunshine - 6 september 2010 12:44

*positiva tankar, positiva tankar*

Måste försöka komma ihåg det och tänka bättre än vad jag göra.. Det går nog bra..


Är fortfarande kvar hos Niclas men har varit själv här utan honom sedan 9 imorse. då han drog till skolan för att plugga med några från sundsvall som också går Webbutveckling. Så sitter här och väntar och väntar på att han ska komma tillbaka;) Han sa att han skulle komma vid 1 tiden, så får väl se, men skulle inte förvåna mig ifall han blev kvar där längre :P Tydligen tycker han om att plugga, hehe:)


Men det är verkligen SKIT TRÅKIGT att vara själv, jag är inte van vid att vara själv utan brukar alltid ha en massa folk runt omkring mig, så nu att vara helt själv här är verkligen hur tomt som helst.. Vettetusan vad jag ska göra.. Vad gör folk när dom är själv? Hm...


   Bild tagen från promenaden med Niclas igår


Presentation

Är en 20årig tjej från Sundsvall som kommer skriva om allt möjligt, intressen, livet, viktnedgång och mycket mer!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards