Alla inlägg den 1 september 2010

Av sannisunshine - 1 september 2010 22:44

Här är kläderna jag köpte som jag nämnde i inlägget innan. Är väldigt nöjd :)


  
Mitt 5:e linne i denna modell, har i lila, rosa, och 3 olika blånyanser ;)




  
Urmysig tröja, endast 149 kr




  
Denna är jag nöjdast med, måste nog köpa fler, så himla fin.





  
Och en vit tröja, brukar aldrig använda sådana kläder, men det blev faktiskt fint :)


OCh så köpte jag ju ett vitt linne, men alla vet nog hur ett vitt linne ser ut, haha..

Av sannisunshine - 1 september 2010 22:19

Okej, när jag läser gårdagens inlägg så inser jag hur otroligt deprimerande jag lät men det var precis så jag kände igår..

Jag gick ut med hundarna på en lång promenad med MP3 på högsta volym, men det hjälpte inte särskilt mycket..

Och när jag hade 40 min gångväg hem så började regnet ösa ner, som om det skulle göra min dag bättre.

Jag var hemma i någon timma tills jag blev less och beslutade mig för att fara in till stan och shoppa kläder. Så tog mina sparpengar från kontot (hade bara typ 1400 där) och fick skjuts av pappa in.

Där handlade jag 2 nya linnen samt 3 andra tröjor. En grå cardigan, en jättefin randig tröja, en sådan sort jag aldrig brukar ha, samt en vit tröja, en annan stil jag inte brukar ha.. Ska försöka hitta bilder sedan, för orkar inte ta dom själv. Grymt nöjd är jag iallafall över kläderna.

Men, mitt humör blev inte bättre..

Niclas kom till stan efter någon timma och vi började lösa lite av det som behövdes lösas. Sedan följde jag med honom hem och hade en rolig kväll med mycket skratt och mys, även om han pluggade en del ;)

Men efter allt det där kändes det betydligt bättre och jag var glad igen.


Idag är det bra, liiite konstigt känns det i hela mig, men det kommer lösa sig, det är jag säker på..
Var otroligt jobbigt att lämna honom förut idag, ville bara stanna kvar hos honom, men svårt när man har 2 hundar som avgudar en hemma :) Men på fredag träffas vi igen! underbart!!!


Lite luddigt skrivet här ser jag, men jag är helt okej, det ska ni veta!


Hade möte på Lernia idag och han som jag har som handledare har missuppfattat precis vad jag vill göra.. Han tror jag vill bli veterinär och jobba på djurpark, det har jag aldrig ens sagt! Gaaah, det var så jobbigt möte idag..
Dessutom tvingar han mig i stort sett att söka praktik plats på varenda djurklinik, som tur är tar dom typ aldrig emot ;)

Presentation

Är en 20årig tjej från Sundsvall som kommer skriva om allt möjligt, intressen, livet, viktnedgång och mycket mer!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards