Alla inlägg den 23 september 2010

Av sannisunshine - 23 september 2010 22:46

Igår var jag in på cdon.com och skulle kika, upptäcker då att det är 5-50% rabatt på en massa varor så kollar vilka det är och blir helt överlycklig när jag hittar alla dödligt vapen filmer för 129 kr!! Jag fullkomligt älskar dom filmerna och har velat haft dom länge och billigare pris kan jag inte hitta. Så det var bara att beställa dom och samtidigt avboka en bok jag beställt eftersom jag inte har råd med båda sakerna denna månad.. Boken jag beställde var "Nikon D3000 for dummies" haha;)
Vill lära mig allt! Hur man knäpper bäst, vilka inställningar man ska ha när och den boken ska tydligen vara bra.. Fast velar mellan 2 stycken faktiskt. Det finns en annan för 60kr billigare och den är säkert lika bra, men det var mer sidor i "Nikon D3000 for dummies".. Men kanske blir den andra.. Eller så får jag beställa båda och tjuvkolla i dom och skicka tillbaka den jag inte vill ha ;)


Niclas är fortfarande här<3 För snart 2 veckor sedan skrev jag att jag var glad att han skulle stanna i 2 dagar till och nu ska han stanna ännu längre, tills nästa vecka med:D YAY!! Så underbart att ha honom här, inte undra på att tiden har gått så fort ;)

Presentation

Är en 20årig tjej från Sundsvall som kommer skriva om allt möjligt, intressen, livet, viktnedgång och mycket mer!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards