Direktlänk till inlägg 11 september 2010

Helg och förkyld

Av sannisunshine - 11 september 2010 18:47

På torsdag kväll for jag till Niclas och vi myste till det med chips, dipp, dricka och en film. Vi såg på "Frozen" som handlar om 3 ungdomar som blir fast i liften i en slalombacke. Dom som arbetade där trodde nämligen inte att det var några som var kvar så dom stängde av allt och åkte hem och det skulle dröja 5 dagar innan dom öppnade igen.. Den var väldigt spännande på vissa ställen men jag gillade inte slutet direkt, men helt klart värd att se.


På fredagen så for vi och firade Niclas pappa som fyllt 50. Mycket trevligt var det och det bjöds på underbart god thaimat, allting var gjort själv av Niclas pappas flickvän.. Det fanns vårrullar, friterade räkor, friterade kyckling, pekingsoppa, någon slags gryta och mer, så otroligt gott! Vi åt tills vi blev riktigt mätta :)

En av Niclas farbröder känner min kusin Nicklas, det var lustigt:) för min kusin Nickas jobbar på samma ställe. Tänk vad världen är liten!

Eftersom både jag och Niclas var trötta och börja bli förkylda så for vi hem vid 21 hem till mig och vi möttes av 2 otroligt glada hundar:)


Idag har vi ärligt talat bara suttit vid datorerna och varit ut med hundarna.. När man är förkyld så är det skönt att ta det lugnt. Snart ska vi iallafall spela alfapet, om bara Niclas blir klar vid datorn någon gång, men först ska hundarna ut och senare ikväll blir det väl någon film och bara mys! Det är grejjer det!


Hoppas ni alla har det bra i helgen:)

 
 
Emma H.

Emma H.

11 september 2010 19:35

Sv: tack så mycket för dina råd.
Och ska absolut passa mig för en som heter Anette. eller vad du skrev för namn x)
Men var hon för hård för att hon var dum eller var hon ganska så bra?

http://akrelina.blogg.se

 
Emma H.

Emma H.

11 september 2010 21:54

Sv: okey tack för det :P
Vi borde träffas med våra hundar så de får se varandra x)
Just for fine och en återträff (a)

http://akrelina.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sannisunshine - 2 december 2010 13:56

Nu börjar jag blogga här i stället:   http://www.sannisunshine.webblogg.se ...

Av sannisunshine - 1 december 2010 21:29


Dag 02 - Min första kärlek Okej, det känns kanske lite "klyshigt" att säga att Niclas är min första kärlek, men så är det faktiskt. Självklart har man varit "kär" i killar tidigare, men senast var när jag runt 10 år gammal och då var det ju i olika...

Av sannisunshine - 1 december 2010 11:35

  Igår ägnade jag en större del av dagen av att borsta, duscha samt torka 3 collies. Jag kom dit vid 08:15 tiden och for därifrån 15:00..En hund tog 2 timmar att fixa, men då hade han sjukt mycket päls som han fällde, det ville aldrig sluta lossna...

Av sannisunshine - 29 november 2010 16:39

Fattar fortfarande inte hur jag kan vara så trött hela tiden.sitter här och gäspar hela tiden.. kanske ska ta en powernap som många gör? ;)Men risken är ju att man blir tröttare, så struntar nog i det :P Gud vad kallt det var i stugan inatt! Eft...

Av sannisunshine - 29 november 2010 11:42

Dag 01 - Presentera mig själv Jag heter Sanni och är 20 år (snart 21). Bodde första året av mitt liv på Alnö, men flyttade därefter till en by som ligger ca 3 mil väster om Sundsvall, till ett hus där mamma bodde när hon var liten, vi köpte huset a...

Presentation

Är en 20årig tjej från Sundsvall som kommer skriva om allt möjligt, intressen, livet, viktnedgång och mycket mer!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards